تعمیر مبل استیل قدیمی ارزش دارد؟ + 4 دلیل برای تعمیر به جای خرید

مبل سلطنتی - تعمیر مبل استیل قدیمی

مبل سلطنتی - تعمیر مبل استیل قدیمی - ارسلان ریپیر


[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

تعمیر مبل استیل قدیمی و تعویض روکش مبل در اصفهان چگونه است و چطور توسط ارسلان ریپیر انجام می شود؟ بی شک، مبلمان عضوی جدایی ناپذیر و عنصری ضروری در طراحی داخلی به شمار می رود. نقش مبلمان به قدری برجسته است که گاها اتاقی ساده به فضایی شیک و دنج تبدیل می شود. در کنار زیبایی، عمر مبلمان بسته به جنس متریال استفاده شده و نحوه ی استفاده آن، می تواند محدود باشد. خرید مبل جدید یا تعمیر مبل استیل قدیمی دو گزینه برای حل این مشکل هستند. پیشنهاد تیم arsalanrepair، تعمیر مبل استیل قدیمی است. اگر شما هم به دنبال تعویض روکش مبل در اصفهان هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فهرست تصاویر

بازسازی مبل1

2 تعمیر مبل استیل

 تعمیر مبل سلطنتی

مبل استیل، پایه ثابت خانه های ایرانی!

بدون شک مبل استیل (که با نام مبل سلطنتی هم شناخته می شود)، جزو مبل های مورد پسند ایرانیان است! شاخص ترین ویژگی این مبلمان، منبت کاری پر نقش و نگار بر روی تاج و استفاده از پارچه های عیانی است. سنگین وزن بودن مبل درکنار طراحی پر زرق و برق آن، جلوه ای لوکس و مجلل به این مبل ها بخشیده است. به گونه ای که هنوز هم از مبل استیل به عنوان المانی لوکس در دکوراسیون مجلل استفاده می شود.

نکته ی قابل توجه این است که زیبایی وشکوه این مبلمان تضمین شده نیست. با وجود اصالت و زیبای این مبلمان؛ طبیعی است که بعد از گذشت زمانی، مبل دچار فرسودگی شود. در این زمان دو انتخاب خرید مبلمان نو و تعمیر مبل استیل قدیمی وجود دارند. البته با وجود این شرایط اقتصادی؛ ممکن است افرادی تمایل به خرید مجدد مبلمان استیل داشته باشند. این مقاله، به شما دلایل خوبی می دهد تا به جای خرید مبل نو، این دفعه به دنبال تعویض روکش مبل در اصفهان باشید!

باز سازی مبل- تعمیر مبل استیل قدیمی
باز سازی مبل- تعمیر مبل استیل قدیمی-ارسلان ریپیر

بازسازی مبل

4 نشانه ای که می گوید زمان تعمیرمبل استیل قدیمی فرا رسیده:

  • ترک خوردن و شکسته شدن قسمت های کلاف ( شامل پایه ها، دسته ها، تاج)

بخش زیادی از زیبایی مبل به برش کلاف مبل، شکل دسته، تاج و پایه ی آن بر می گردد. گاها ممکن است به خاطر استفاده نادرست یا در حین جابه جایی، قسمتی از کلاف مبل دچار شکستگی شود. در این صورتی که کلاف مبل از کیفیت خوبی برخوردار باشد، می توان با تعمیر کلاف مبل استیل مشکل را رفع کرد. در صورت بروز چنین آسیبی، تعمیر مبل توسط متخصصان می‌ تواند به بازگرداندن استحکام، زیبایی و عملکرد مبل کمک کند.

  • فرسوده و پاره شدن پارچه مبل:

در رویه ی مبل استیل، غالبا از پارچه های زر دار با طرح های شیک استفاده می شود. طبیعی است که در گذشت زمان یا در اثر استفاده مداوم، رویه مبل رنگ و رو رفته و فرسوده شود. البته ممکن است در اثر حادثه، بخش هایی از پارچه دچار پارگی و یا سوختگی شده باشد. به جز این موارد، گاهی ممکن است برای تغییر دکوراسیون تصمیم به تعویض پارچه و رویه ی مبل داشته باشید. در تمامی این موارد می توان با تعمیر مبل استیل قدیمی هزینه کمتر، نوسازی مبل را انجام دهید.

  • متراکم شدن بیش از اندازه فوم و از بین رفتن آن:

از دیگر اتفاق های متداول در اکثر مبل ها، متراکم شدن بیش از اندازه فوم آنها است. پس از مدتی استفاده پی در پی، فوم های قسمت تکیه گاه و نشیمن گاه مبل فشرده می شوند. این امر، باعث فرو رفتن فوم مبل استیل شده و ظاهرمبل را بد شکل می کند. این مشکل در تعمیر مبل استیل قدیمی به طور کامل حل می شود. پس از انجام این تعمیرات شکل ظاهری مبل به روال روز های اول بر می گردد. شما می توانید تمامی موارد تعمیر مبل استیل قدیمی را با خیال راحت به گروه متخصصین arsalanrepair بسپارید.

تعمیر مبل سلطنتی - تعمیر مبل استیل قدیمی
تعمیر مبل سلطنتی – تعمیر مبل استیل قدیمی – ارسلان ریپیر

تعمیر مبل استیل

آیا تعمیر مبل استیل قدیمی، ارزش دارد؟

غالبا هزینه خرید مبل نو، بیشتر از تعمیر مبل استیل قدیمی می باشد. البته گاها خرابی مبل استیل به قدری زیاد است که هزینه تعمیر، نزدیک به خرید مبل نو برآورد می شود. بنابراین یک نکته را در نظر داشته باشید! قبل از انجام هر کاری، بررسی کنید که آیا ارزش دارد تعمیرمبل استیل قدیمی انجام شود یا خیر؟ روی هم رفته، اگر چهارچوب مبل مشکلی نداشته باشد و سالم باشد، تعمیر مبل استیل قدیمی ارزش دارد. ولی اگر چارچوب مبل خراب و فرسوده و به شدت شکسته شده باشد، تعمیر مبل استیل قدیمی ارزشی ندارد.

در صورتی که کلاف مبل استیل شما هنوز سالم و قابل استفاده است، بی‌شک تعمیر آن انتخابی مقرون به صرفه‌تر است. چرا که خرید مبلمان جدید، به مراتب هزینه بیشتری را به شما تحمیل خواهد کرد. از این رو، با در نظر گرفتن این هزینه‌، تعمیر مبل استیل قدیمی یک انتخاب کم هزینه و ایده‌آل است. به علاوه گاها لزومی به خرید مبل تازه نیست. با تعویض پارچه، فوم و رنگ‌ آمیزی می‌توان مبلی جدید داشت و همچنان از ظاهر زیبا و کارایی آن لذت برد.

تعمیر مبل استیل قدیمی چقدر هزینه دارد؟

برآورد هزینه های مبل استیل بستگی به فاکتور های مورد تعمیر دارد:

  • میزان تعمیرات کلاف مبل: تعمیر اسکلت مبل، نخستین نکته ای است که بایستی قبل از اغاز تعمیرات، مورد توجه قرار گیرد. تعمیر کلاف مبل به دلیل ساختارخاص آن، باید توسط فردی ماهر انجام شود. با بررسی کلاف مبل توسط تعمیرکار، میزان آسیب دیدگی مورد ارزیابی قرار می گیرد. میزان فرسودگی ، ترک و شکستگی مبل، در هزینه ها تاثیر گذار است. توجه داشته باشید که قسمت‌ دسته‌، تاج و پایه‌ کلاف بیشتر در معرض آسیب هستند. بسته به میزان اسیب میزان پایه ی قیمت می تواند متغییر باشد.
  • تعویض رویه و پارچه مبل: نوع و طرح پارچه ی انتخاب شده و ابعاد آن، در قیمت دخیل هستند. طبیعتا هر چقدر پارچه ی مورد استفاده لوکس تر و مجلل باشد، هزینه تعویض پارچه بیشتر خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که بعضا کاناپه‌های طویل و عریض، به پارچه زیادی برای رویه مبل نیاز دارند. از طرفی، گاها در زمان تعویض پارچه مبل، ممکن است خرابی فوم تشخیص داده و تعویض فوم نیز ضرورت یابد. که این موارد هم در تعیین هزینه تاثیرگذار هستند.
  • تغییر رنگ مبل استیل قدیمی: بر طبق سلیقه ی کار فرما و بررسی تعمیرکار، جزئیات هزینه ی رنگ آمیزی اعلام می شوند. نکاتی از این قبیل، روی هزینه تاثیر می گذارند. از جمله اینکه، آیا رنگ‌‌ قبلی مبل باید تراشیده و پاک شود؟  آیا رنگ قبلی زیرکار شباهتی با رنگ مورد درخواست شما دارد؟ آیا امکان دارد در حین رنگ آمیزی، به بیش از یک رنگ نیاز پیدا شود؟ تعداد و ابعاد مبلمانی که قرار است رنگ شود، چقدر است؟ آیا در انتهای کار به استفاده از رنگ های پوششی نیاز می‌شود؟ همه این موارد می‌تواند روی هزینه‌ ی تعمیر کاری موثر باشند.
  • تخصص کارشناس تعمیر: طبیعتا با توجه به میزان تخصص و حرفه‌ ای بودن تعمیرکار، هزینه تعمیرات افزایش می یابد. انجام خدمات پولیش و ترمیم یا سایر اقدامات جزئی دیگر، اغلب تعمیر مبل در منزل انجام می شود. در این صورت، مبلغی برای ایاب و ذهاب به متخصصین پرداخت می شود.

تعمیر مبل استیل سلطنتی - تعمیر مبل استیل قدیمی
تعمیر مبل استیل سلطنتی – تعمیر مبل استیل قدیمی – ارسلان ریپیر

تعمیر مبل سلطنتی

چرا تعمیر مبل استیل قدیمی تان را به ارسلان ریپیر بسپارید؟

تعمیر مبل باید توسط فردی متخصص و با مهارت اجرا شود. خودسرانه تعمیر کردن مبل، منجر به هدر رفت هزینه و بی نتیجه بودن کار خواهد شد. لذا استفاده از تجارب افرادی آموزش دیده و مجرب مانند ارسلان رپیر، برای حصول نتیجه ایده آل نیاز است. از خدمات متمایز ما، ارائه کار با قیمتی مقرون‌ به ‌صرفه و تحویل به موقع و منضبط بودن است. ما با استفاده از افراد ماهر و مدرن ترین دستگاه های بروز، تعمیرات مبل را انجام می دهیم. دقت و مهارت بالا، تسلط بر رنگ آمیزی بدنه و خدمات در محل از دیگر ویژگی های ما است.

خدمات ارائه شده توسط تیم ما در زمینه ی تعمیر مبل استیل قدیمی شامل:

  • تعمیر کلاف مبل
  • رنگ آمیزی حرفه ای مبل
  • رفع انواع  ترک و شکستگی دسته ها و پایه ها
  • تعمیر و جایگزینی فوم مبل
  • تعمیر فنر کشی مبل
  • تعمیرات یا تعویض پارچه و روکش مبل
  • انجام تغییر در مدل مبل و رویه کوبی در حد امکان
  • طراحی دوخت اشکال هندسی به سلیقه ی کارفرما

سخن پایانی ما :

مبل استیل یا سلطنتی، از انواع مبل‌های موجود در بازار هستند که جلوه بی ‌نظیری به طراحی داخلی می بخشند. طبیعتا بعد از چندین سال، مبل سلطنتی فرسوده شده و ایراداتی پیدا می کند. در این شرایط، خرید مبلمان نو یا تعمیر مبل استیل قدیمی، دو انتخاب پیش رو هستند. اما با توجه به شرایط موجود اقتصادی، خرید مبل جدید هزینه زیادی را تحمیل می کند. از این رو در اغلب موارد، تعمیر مبل استیل قدیمی انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر به دنبال تعمیر مبل استیل قدیمی، در سریع ترین و با مقرون به صرفه ترین قیمت هستید، پیشنهاد ما، کمک گرفتن از متخصصان ارسلان ریپیر است.

موضوع: تعمیر مبل استیل قدیمی ارزش دارد؟ + 4 دلیل برای تعمیر
نویسنده: حانیه سادات اجاقی
تاریخ: 22 بهمن 1402

سوالات متداول:

نشانه های تعمیر مبل استیل قدیمی چیست؟

ترک خوردن و شکسته شدن کلاف مبل (از جمله، پایه ها، دسته ها، تاج)، متراکم شدن بیش از اندازه فوم و از بین رفتن آن، فرسوده و پاره شدن پارچه مبل

هزینه تعمیر مبل استیل بر چه مبنایی برآورد می شود؟

میزان تعمیرات کلاف مبل، تعویض رویه و پارچه مبل، تغییر رنگ مبل استیل و تخصص کارشناس تعمیر

چرا تعمیر مبل استیل قدیمی تان را به arsalanrepair بسپارید؟

تیم ما با داشتن کارشناسان متخصص، در کمترین زمان و با قیمتی مناسب، امور تعمیرات را برای شما انجام می دهد.

3 دیدگاه

  • یعنی علاوه بر اینکه ارسلان ریپیر خیلی کار بلد و کار درسته، مقالاتش هم خوبه! 👌 مخصوصا این مقاله تعمیر مبل استیل قدیمی تون. ممنون از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *